frankfurtmalin fyller en vecka

nu har jag bloggat i en hel vecka!
Bubblat ord som bara den.
Kanske lugnar jag ner mig lite snart.

VARMT TACK för alla läsarbesök och kommentarer!
Jag har fått klick från alla möjliga delar av den stora världen, men allra allra mest från Sverige förstås.
Hoppas att ni fortsätter att följa frankfurtmalin. Kom gärna med mer kommentarer, synpunkter,  konstruktiv kritik och glada tillrop!

Nu ska jag gå ut i solen och fira med bubbel.
Såpbubblor-bubbel!

10 responses to “frankfurtmalin fyller en vecka

  1. Hej
    Jag hitta hit via familjeliv idag och säger grattis till 1 v bloggande
    Spännande liv du har som operasångerska i tyskland antar det är tufft med men ett slitigt jobb för rösten.
    Har ingen aning men gissar.

    Själv är jag också gift med en italienare och bor i norra italien och börja blogga för lite sen jag med.

    Hoppas ni fått till bra stora och fina bubblor idag

  2. Tack snälla! det får väl bli ett inlägg snart om en operasångerskas arbetsdag🙂
    Skulle gärna vilja titta in i din blogg! Skickar du mig länken (här eller på FL)?

    • det ska jag göra! Den stora högen är på mitt jobb (ja, någon måste ju gå dit) och den lilla högen sover gott i MIN säng! ♥

    • Tack Rachele! Jag är ju lite ny i blogg-land men nu har jag lärt mig något nytt! Kommer att kika förbi, jag lovar!

  3. Hej
    Kul att följa dina öden och äventyr där nere i Frankfurt fast jag föredrar nog att använda gåspennan du vet för jag är ju din faster Lottie

    • Kära faster Lottie, tack för ännu ett brev som dök ner här i veckan! Kortet med brandbilen sitter redan på väggen! Fortsätt att gynna posten och använda gåspennan!! ♥

  4. Grattis till en vecka i bloggland! Jag har läst, men inte hunnit säga hej förrän nu!🙂

    Det är en mycket trevlig blogg att läsa, och speciellt spännande att läsa om hur Ditt liv ser ut nu, och hur det har förändrats sen vi var pá KMH. Ett helt liv sedan, eller hur…

    Mitt liv pá NZ är mycket, mycket annorluna än Ditt, men kan känna igen vissa delar frán en utlands-svenks synpunkt.

    Och – grattis till no 2. Det blir bara bättre…🙂

    STOR kram, jag ser fram emot att läsa vidare!

    • men hej! ja, hundra år sedan och lite till! NZ låter ju spännande i sig! Du är säkerligen mer expert på att vara utlandssvensk än vad jag är. Jag bor ju ändå runt hörnet liksom! Kram!

Leave a Reply

