man hänger ju med…

Googlade lite på Keith Warner och märker till min fasa att jag inte alls hållit mig informerad de senaste månaderna. Hade ingen aning om att han i protest kommer att lämna Operahuset i Köpenhamn innan kontraktet har löpt ut…  Det var en nyhet från den 24 januari (i år, alltid något). Jag får väl skylla på gravidhormonerna. Dem kan man väl alltid skylla på, eller?

Däremot har jag full koll på att det är prinsessedop i Sverige idag. Inte för att jag intresserat mig närmare men det har liksom varit svårt att missa…

Min lilla hyllning till Keith Warner från tidigare i veckan kan du läsa HÄR.

Leave a Reply

