grattis sverige och alla mammor!

Grattis Sverige till nattens vinst i eurovision song contest!

Men idag måste vi gå vidare, det är en ny dag. Inte mindre än Mors dag. Det måste firas!

Grattis alla mammor! 

Idag är det alla mammor i Sveriges tur att bli firade!

Jag har jobbat på ”rädda-semester-partituret” hela morgonen. Om jag inte får det klart kommer min man antagligen att hänga över datorn under hela semestern och det är det jag absolut vill undvika. Nu ska jag ta en liten frukostpaus och sedan är det dags att baka Cantuccini – mandelskorpor. Efter mammas recept, naturligtvis. Vad annars en dag som denna!

 

men först kaffe!

 

Leave a Reply

