Ett rum med utsikt

Nu är vi framme idyllen. Borta från storstadens brus och trängsel.
Resan gick över förväntan, riktigt bra faktiskt. Några små missöden som att Flavio spydde på flygplatsen innan vi startade… Som tur var hade jag ombyte och kunde skicka hem med de andra kläderna med min man så det var ingen större fara skedd. Sedan höll han sig vaken hela resan, vilket var tur eftersom man i Stockholm inte kan få barnvagnen levererad till gaten. Käraste syster och guddotran kom och hämtade på flygplatsen. Lyxigt.
Jag vaknade redan klockan fyra och trodde att det var morgon. En hemvändande utlandssvensk som redan glömt hur ljust det faktiskt är här hemma runt midsommar. Lyckades somna om och vaknade till en underbar svensk sommardag i skärgården. Härligt!



4 responses to “Ett rum med utsikt

  1. Underbart … vilken idyll – vi har haft en fantastisk dag också – och jag har haft fullt upp med allt det praktiska .. bokningar och dylikt, men jag åt middag på balkongen. Mys på er nu … och bada när det blir lite varmare i vattnet.

Leave a Reply

