sista dagarna i Sverige



I morgon bär det av hem till Frankfurt igen. Det ska bli roligt att komma hem till min man även om det är härligt att ha så mycket tid tillsammans med min familj. Vår Sverige vistelse har varit väldigt innehållsrik men ändå känner jag mig utvilad. Flavio har fått många nya intryck och växt flera centimeter i mognad. Han återvänder till Frankfurt som en stor kille. Magen växer också även om jag ofta glömmer bort att jag är gravid. Jag kommer förstås på det igen om jag behöver hämta något på golvet, får en rejäl spark mot njurarna eller ser mig själv i en spegel.

När jag kommer hem till Frankfurt har jag lady-baby kontroll. Farbror gravid doktorn ska kontrollera om jag fått graviddiabetes. Jag tror inte det men i och med att jag gick upp mycket när jag väntade Flavio samt att han var en stor bebis som kom till världen med kejsarsnitt så blir jag denna gång extra kontrollerad. Kejsarnamnet Flavio hade vi dock bestämt innan vi visste att han tänkt ta sig ur som en sådan.

One response to “sista dagarna i Sverige

  1. Detta gör mig glad *ler Förstår att det blir jobbigt för … dig för varje dag nu. Glad att ni hade en trevlig och angenäm vistelse i det gamla landet.

Leave a Reply

