promenad i kvarteret

Jag tar er med på en sista liten promenad i vårt kvarter innan det bär av mot Italien.

Några foton från Frankfurt, Bornheim.  De håller fortfarande på att renovera och bygga som ni ser men det är redan mycket som har hänt sedan vi flyttade hit. Hela den här lilla parken framför sjukhuset är ny. De har gjort ett garage under där det tidigare bara var en stor trafikplats.

Flavio sover middag och jag måste verkligen börja packa nu. Som vanligt packar jag alltid i sista stund…

This slideshow requires JavaScript.

6 responses to “promenad i kvarteret

  1. Hej Malin! Roligt att du hittade min blogg! Nu har jag bokmärkt din blogg. Önskar er lycka till med flytten!

    Marie i USA

Leave a Reply

