Weekly photo challenge: inside

Inuti lekplatsen
••••••••••
Dentro i giochi
••••••••••
Inside the playground



6 responses to “Weekly photo challenge: inside

  1. Great photo, Malin! I have added something to my page … that you will love – so please, visit – I love it too and it’s all down to you.

  2. Malin, vill ju att du skulle upptäcka att jag har lagt in en av dina favorit låtar på min profil – inte att du skulle läsa mina inlägg – men du märkte musiken. Vad ledsen jag blev *snyft!!!!!!

    • Inte vara ledsen! Glöm inte att jag är lite begränsad under min resa, har bara mobiltelefon och Internet mobilt, prepaid, som kommer och går lite…
      Jag tar igen det sen bär jag är på hemmaplan . Det är något lättare med dator och wifi🙂

  3. ‘skrattar …. nog därför att du inte kunde höra musiken. Bryr Dig inte om att besöka andra .. och läsa inlägg. Du är på semester – men jag ser att du har lovat att blogga varje dag. *skrattar

Leave a Reply

