På resande fot



Det blir inte mycket bloggat, inte alls faktiskt… Jag har varit på resande fot och är iväg igen. Det blir inte mycket Frankfurt för frankfurtmalin under mammamånaderna. Först var vi i Stockholm i över en månad och nu är vi i Italien. Hittade den här skylten i en park och fick nästan lite hemlängtan. Men bara nästan…

6 responses to “På resande fot

  1. Nice to hear from you .. now and then *smile
    Enjoy life … family and what ever you take part in. Blogging can wait. Delight yourself, Malin

  2. Skönt att se att “du lever” och mår bra iaf🙂 saknar dig på Twitter oxå men som du märker ligger jag oxå lite efter i läsandet😉
    kram och egentligen är det nog ganska skönt att leva mer IRL än i datorn

  3. Hej!
    jag heter Lisa och är nyinflyttad i Frankfurt pga min pojkvän bor och jobbar där. Tänkte höra om du har tips på hur man känner sig hemma där.vill gärna träffa svenskar i frankfurt. har kontakt med svenska kyrkan och lär mig tyska. min mailadress:lisakaller82@gmail.com

Leave a Reply

